Website als visitekaartje of verkoopkanaal?

Ga naar de inhoud

Website als visitekaartje of verkoopkanaal?

Succesverhaal
Gepubliceerd door Tom Lassing in Succesverhaal ondernemen · 20 april 2015

Wat is uw website voor u en/of voor uw bedrijf? Is het slechts een visitekaartje online, of is het deel van uw huisstijl en onderdeel van het totale verkoopkanaal en bedrijfsstrategie?
De realiteit is dat veel zakelijke websites slechts een digitaal visitekaartje zijn.
Is niet erg, begrijp me goed, maar de ondernemer laat dan wel veel kansen onbenut.
U kan er zelf al veel meer van maken door er even goed over na te denken. Met een paar aanpassingen kan uw site een 24/7 verkoopkanaal worden en u omzet van over heel de wereld opleveren.
Ook kunt u uw webpresence gebruiken om de relatie met uw klanten aan te halen.
Inplaats van de wekelijkse folders naar iedereen in de regio gaat u dan een veel goedkopere webmarketing uitvoeren.
Of, u doet het beide...
Nu kunt u tegenwoordig zelf heel leuke sites maken, die u ook zelf heel makkelijk bij kunt houden. Ik raad dat voor keinere ondernemingen en ZZP'ers van harte aan. Als u een wat grotere onderneming heeft, dan is deze partij interessant voor u. Ze kunnen u ook helpen aan een webstrategie.
Wilt u meer weten over uw kanen op Internet, dan is deze masterclass ook een aanrader.



Er zijn nog geen beoordelingen.
0
0
0
0
0

Terug naar de inhoud